Детали за кампањата

Осигурување на операции

CTR 

Траење на кампањата:
14. јуни 2016. - 12. јули 2016.

Банер формат:
Fullscreen Interactive, 320x480

Цел на кампањата:

Full Screen банер со кој се промовира осигурување на операции. Triglav осигурување  преку овој банер ги запознава и едуцира корисниците на мобилните уреди за овој вид на осигурување. Во кампањата „Со здравјето не се коцка“ покрај овој банер е вклучен и Standard мобилен банер и два десктоп банери.

Нарачај кампања

Сакаш ваква кампања?

Ти се допаѓа нашата работа и сакаш нешто слично, но сепак различно за својот бренд? Јави ни се и ќе ги оствариме поставените цели на заемно задоволство.

Побарај нè

Наши задоволни клиенти

Контакт

ClickAttack
11 Октомври бр 25
1000 Скопје, Македонија
Telefon:+389 2 3209 188
Email: info.mk@clickattack.com

Дознај повеќе