Детали за кампањата

Opel Meriva

CTR 14.30%

Агенција:
Media House

Траење на кампањата:
3. септември 2014. - 24. септември 2014.

Банер формат:
Fullscreen Image, 320x480

Цел на кампањата:

Промоција на новиот автомобил Opel Meriva во Македонија. Банерот е fullscreen и истиот води до веб-страната на Opel каде можете да прочитате повеќе информации за автомобилот. Таргетирани се сите корисници во Македонија.

Нарачај кампања

Сакаш ваква кампања?

Ти се допаѓа нашата работа и сакаш нешто слично, но сепак различно за својот бренд? Јави ни се и ќе ги оствариме поставените цели на заемно задоволство.

Побарај нè

Наши задоволни клиенти

Контакт

ClickAttack
11 Октомври бр 25
1000 Скопје, Македонија
Telefon:+389 2 3209 188
Email: info.mk@clickattack.com

Дознај повеќе