Кампања која ќе биде “лајкувана”
За многу луѓе денот започнуваат и завршува на социјалните мрежи, а истражувањата покажуваат дека просечниот корисник го гледа сопствениот паметен телефони повеќе од 250 пати на ден! Тоа се многу можности да допрете до потенцијални клиенти.
Ако земе предвид дека социјалните мрежи не го прикажуваат секој ваш објавен пост на корисници кои го следат вашиот компаниски профил, а не треба да заборавиме дека корисниците се истовремено присутни на неколку социјални мрежи како Фесјбук, Твитер и Инстаграм.
Ретки се денес корисниците кои немаат профил на барем една друштвена мрежа. Вредноста на информациите кои ги споделуваат може да ги преточите во прецизно таргетирана кампања. Ние знаеме како!
Зголемете ја вашата бренд репутација и лојалноста на корисниците. Всушност, луѓето се повеќе склони да веруваат во еден производ и да го купат ако претходно на Фејсбук го лајкал и препорачал нивен пријател.
Ги намалува трошоците за рекламирање во споредба со други канали. Зависност од вашата целна публика, рекламирањето на социјалните мрежи може да опсег до поширок круг на потенцијални купувачи.
Целно таргетирање. Ако кампањата на социјалните мрежи по нешто најмногу се издвојува од другите видови на огласување, е можноста за најпрецизно таргетирање на крајните корисници.
Ре-маркетинг. Ако потрошувачот не го освоите со огласот на прво место, на многу суптилен начин ќе се погрижиме да не ве заборави со помош на механизмите за ре-маркетинг.
Интеракцијата бренд – корисник. Доколку вашиот клиент знае дека може директно да ви се обрати и да добие одговор во краток рок, се зголемува и веројатноста да ве препорача на свој пријател.
Зголемување на намерата за купување. Во комбинација со други канали, на пример, мобилни апликации и веб-сајт, рекламирањето на социјалните мрежи е вашиот непобедлив сојузник во стекнување на доверба кај клиентите.
Ја унапредува огласувачката стратегија. Преку социјалните мрежи веднаш добивате повратни информации за корисниците и сте во можност да ги прилагодите целите на вашата маркетинг кампања како би ги подобриле перформансите во нови подрачја.
Многу бизниси се огласуваат на социјалните мрежи, но така што предвид го земаат само “огласувањето” и често го забораваат социјалниот момент. Со тоа губат скапоцено време, енергија и потенцијални клиенти!
Со ClickAttack вие добивате:
- Високо квалитетна содржина која охрабрува купување
- Искусен тим кој ќе ве насочи и помогне
- Интересни, креативни и интерактивни огласи
- Конкурентска анализа
- Услуги за развој и имплементација на наградни игри
- Лични “community management” консултанти
- Повеќе канали: Фесјбук, Твитер и Инстаграм
Како го правиме тоа?
Кога ќе ја доверите на ClickAttack имплементацијата на вашите маркетинг кампањи на социјалните мрежи, вие не мора да се грижите за ништо. Со вас сме на секој чекор. Најпрвин се согласуваме со целите на клиентот за кампањата, а потоа нашиот креативен тим се движи во мисија која на корисникот ќе му создаде неверојатно искуство, и за вас успешна маркетинг кампања.